Gæstedagpleje

Hvis din dagplejer bliver syg, er på kursus eller har fri/ferie tilbyder vi at dit barn kan komme i gæstepleje.

Vi forsøger så vidt det er muligt, at barnet kommer i gæstepleje, hvor det har været i gæstepleje før.

Ved dagplejerens sygdom, vil du blive kontaktet mellem kl. 5.45-7.00 om morgenen. Vi beder dig om at være opmærksom på opkald i dette tidsrum. Medbring de daglige ting til gæsteplejen. Oplys dit telefonnummer og hvornår dit barn bliver afhentet. Hvis du alligevel ikke får brug for pladsen, vil gæstedagplejeren gerne have besked. Du får besked af gæstedagplejeren, når dit barns faste dagplejer igen er i arbejde. Ved den planlagte gæstepleje er du meget velkommen til at besøge det sted, dit barn skal i gæstepleje, ligesom jeres faste dagplejer også kan besøge gæstedagplejeren, inden barnet skal i gæstepleje.